E-õppe pedagoogika
Kujutage ette, et loote haridusprogramme, mis köidavad õppijate tähelepanu igast maailma nurgast. Kas soovite omandada uuenduslikke meetodeid, interaktiivseid lähenemisviise ja tööriistu, mis aitavad teil inspireerida ja kaasata oma õpilasi? Selle kursuse läbimise järel õpite mitte ainult looma veebipõhiseid tunde, vaid ka muutma need edukateks projektideks. Te omandate tipptasemel tehnoloogiaid ja strateegiaid, mis tõstavad teie õpetamisoskuste taset ja avavad võimalusi töötamiseks kogu maailmas.
ÕPPEKAVA RÜHM
Valdkond: Haridus
Suund: Haridus
Rühm: Kasvatusteadus
ÕPPEKAVA KOOSTAMISE ALUS
Kutsestandardid: Turundusspetsialist IV
Kutsestandard: Lapsehoidja, tase 4, kompetentsid B.2.1 – B.2.6 ja B.2.8
Kutsestandardid: Õpetaja, tase 7
Kutsestandardid: Kutseõpetaja, tase 6
KOOLITUSE EESMÄRK
Selle kursuse eesmärk ei ole ainult õpetada teile veebipõhise õppe aluseid, vaid muuta teid digipedagoogika eksperdiks! Te saate luua selliseid tunde, mis köidavad õpilasi üle kogu maailma, muudavad õppimise põnevaks seikluseks ning annavad teile võimaluse rajada edukat karjääri rahvusvahelisel tasandil. Lisaks sellele omandate ettevõtlusoskused, mis aitavad teil mitte ainult õpetada, vaid ka luua oma äri veebipõhise hariduse valdkonnas.
KOOLITUSE TULEMUS
Koolituse lõppemisel õpilane:
- Arendab ja viib läbi huvitavaid ning dünaamilisi veebitunde, kasutades kaasaegseid tehnoloogia
- Kohandab õppevahendeid ja -meetodeid, et töötada erinevas vanuses ja ettevalmistustasemega õpilastega, sealhulgas laste ja täiskasvanutega
- Kasutab tehisintellekti, et isikupärastada õppeprotsessi ja tõsta haridusprogrammide tõhusust.
- Loob ja haldab hariduslikke kogukondi ja platvorme teadmiste jagamiseks.
- Tunneb ülemaailmseid haridustrende.
- Rakendab motivatsioonitehnikaid ja tähelepanu hoidmise võtteid veebipõhises õppes.
- Tagab andmete turvalisuse, kaitstes isikuandmeid vastavalt rahvusvahelistele standarditele.
- Loob kaasava õpikeskkonna, kohandades meetodeid, et toetada eri vajadustega õpilasi.
- Arendab oma professionaalset brändi digihariduses, kasutades sotsiaalmeediat.
- Tunneb ettevõtluse ja finantsjuhtimise aluseid, et edukalt tegutseda haridusvaldkonnas
SIHTGRUPP
See kursus on loodud pedagoogidele ja haridusspetsialistidele, kes soovivad arendada oma digitaalseid oskusi ning tegutseda enesekindlalt kiiresti arenevas haridusmaailmas. Kui teie eesmärk on omandada tipptasemel uuenduslikke lähenemisviise ning viia läbi tõhusaid ja tulemuslikke veebipõhiseid või hübriidtunde, siis on see kursus ideaalne võimalus professionaalseks kasvuks ja kohanemiseks kaasaegse hariduse kõrgetele standarditele.
TINGIMUSED KOOLITUSE ALUSTAMISEKS
Kursuse läbimiseks on vajalik kõrgharidus või samaväärne töökogemus haridusvaldkonnas. Kursus sobib kõigile, kellel on juba põhjalikud pedagoogilised oskused ja kes soovivad neid edasi arendada, et kohaneda kaasaegsete õpetamismeetoditega.
KOOLITUSE ÜLDINE MAHT
Õppe kogumaht on 160 akadeemilist tundi, neist:
110 akadeemilist tundi on teoreetilist õpet,
20 akadeemilist tundi praktilist õpet,
30 akadeemilist tundi iseseisvat tööd.
Teoreetiline koolitus hõlmab loenguid, arutelusid, modelleerimissituatsioone.
Praktiline koolitus hõlmab: Veebitundide loomine, digiklasside haldamine, mängustamise integreerimine, tehisintellekti kasutamine, isikliku brändi arendamine ja haridusprojektide loomine.
Iseseisev töö hõlmab: Kodutööde tegemine, eneseanalüüs.
ÕPPESISU
Moodul 1. Digipedagoogika alused (10 ak.t.)
-Digioskused on edu alus hariduses. Mõistke, kuidas digipädevus võib muuta õppeprotsessi ja pakkuda teile hulgaliselt eeliseid.
-Veebikursuste loomine. Kuidas panna oma õpilased ootama uusi tunde põnevusega? Omandage veebikursuste loomise kunst, mis mitte ainult ei õpeta, vaid ka köidab.
-Google Docs – uus tase koostööõppes. Avastage, kuidas Google Docs’i abil luua tõhusaid meeskondi, korraldada projekte ja vastastikust hindamist, et iga osaleja tunneks end protsessi olulisena.
-Paindlikud õppekavad. Omandage oskus luua õppekavasid, mis toimivad tõhusalt nii traditsioonilises klassiruumis kui ka veebikeskkonnas, tagades kõrge kvaliteedi ja tulemused.
-Tehisintellekt ja hariduse tulevik. Tehisintellekti tööriistad, nagu ChatGPT, avavad teile uued horisondid haridussisu loomisel, tagasiside andmisel ja interaktiivsete tundide läbiviimisel.
Moodul 2. Kriisijuhtimine veebipedagoogile (8 ak.t.)
-Kuidas tulla toime kriisidega klassis. Õppige tunde läbi viima ka kõige keerulisemates oludes, muutes probleemid kasvuvõimalusteks.
-Autoriteedi loomine virtuaalses keskkonnas. Virtuaalne õpikeskkond nõuab erilisi õpetamisoskusi. Omandage oskused, mis aitavad teil võita õpilaste austuse ja enesekindlalt tunde läbi viia, luues usalduse ja vastastikuse mõistmise õhkkonna.
-Tehisintellekt abiks. Õppetöö probleemid võivad tekkida igal hetkel, kuid tehisintellekti abil on nende lahendamine lihtsam ja kiirem.
-Paindlikud kursused: üleminek offline’ist online’i. Tänapäeval peavad kursused olema valmis üleminekuks ühest vormist teise. Õppige looma õppekavasid, mis kohanduvad muutuvate tingimustega, jäädes siiski maksimaalselt tõhusaks.
Moodul 3. Ettevõtlus ja finantsjuhtimine pedagoogidele (15 ak.t.)
-Tee haridusettevõtluseni. Oma haridusprojekti loomine on rohkem kui lihtsalt võimalus teadmisi jagada. See on võimalus rajada edukas ettevõte, mis toob ühiskonnale reaalset kasu.
-Finantskirjaoskus pedagoogidele. Tõhus finantsjuhtimine on eduka haridusprojekti alus. Õppige eelarvet õigesti jaotama ja ressursse haldama, et teie ideed saaksid parimal moel teostuda.
-Kestliku ärimudeli loomine. Avastage, kuidas luua ärimudel, mis tagab teie projekti finantsstabiilsuse ja võimaldab teil keskenduda hariduslikele eesmärkidele.
-Edu lood. Inspireerige ja looge. Paljud pedagoogid üle maailma on juba oma ideed edukateks projektideks vorminud. Uurige nende kogemusi, inspireerige end ja rakendage parimaid praktikaid oma kavatsuste elluviimiseks.
-Ühisrahastus kui projektide kollektiivse rahastamise viis. Raha puudumine ei pea olema teie ideede takistuseks. Avastage, kuidas ühisrahastuse abil hankida vajalik rahastus oma haridusprojektide elluviimiseks.
-Finantsprotsesside optimeerimine. Tõhus finantsjuhtimine võimaldab keskenduda kõige olulisemale – õpetamisele. Omandage tööriistad ja strateegiad, mis aitavad teil finantsprotsesse lihtsustada ja nende läbipaistvust suurendada.
Moodul 4. Pedagoogi digitaalse brändi loomine (15 ak.t.)
-Loo ainulaadne professionaalne bränd. Teie isiklik bränd on teie visiitkaart hariduskogukonnas. Õppige looma äratuntav kuvand, mis aitab teil esile tõusta ja avab uusi võimalusi professionaalseks kasvuks.
-Sotsiaalmeedia. LinkedIn, Twitter, Instagram, Facebook — need pole mitte ainult suhtlusplatvormid, vaid ka tööriistad teie brändi edendamiseks. Õppige neid kasutama, et laiendada oma professionaalset võrgustikku ja tugevdada oma mõju.
-Analüütika. Kasutage analüütikat, et parandada oma veebipõhist kohalolekut ja jõuda võimalikult paljude huvitatud õpilaste ja kolleegideni.
-Tehisintellekt ja isiklik bränding. Tehisintellekt võib oluliselt lihtsustada teie brändi loomist ja edendamist. Kasutage ChatGPT-d, et täiustada oma materjale, näiteks CV-d või õppekursusi, ja olge alati sammu võrra ees.
-Digitaalne portfoolio. Teie saavutused väärivad tähelepanu. Looge veebipõhine portfoolio, mis kajastab teie professionaalsust ja aitab esitleda kõiki teie saavutusi selge ja atraktiivse kujundusega.
-Eetika ja bränding akadeemilises keskkonnas. Isikliku brändi loomine ja edendamine hariduses peab põhinema aususel ja professionaalsel eetikal.
Moodul 5. Täiustatud mängustamise meetodid hariduses (12 ak.t.)
-Mängustamine: kunst muuta õpe mänguliseks. Mänguelemendid võivad täielikult muuta õppimisprotsessi, muutes selle põnevamaks ja tõhusamaks.
-Massiivsed avatud veebikursused (MOOC). Uurige parimate ülikoolide näiteid, mis kasutavad edukalt mänguelemente oma kursustes.
Moodul 6. Digitaalsete haridusplatvormide ja tööriistade omandamine (20 ak.t.)
-Sügav sukeldumine digitaalsete platvormide maailma. Haridusplatvormid nagu Blackboard, Canvas ja Google Classroom pakuvad õpetajatele tohutuid võimalusi. Avastage, kuidas nende funktsioone maksimaalselt tõhusalt kasutada, et luua dünaamiline ja mugav õpikeskkond.
-Videokonverentsiplatvormid, nagu Zoom ja Teams, on muutunud lahutamatuks osaks haridusprotsessist. Õppige looma interaktiivseid ja produktiivseid tunde virtuaalses keskkonnas, kasutades nende tööriistade kõiki võimalusi.
-Virtuaalsed klassiruumid: elava õppe loomine.
-Interaktiivsed tööriistad: Miro ja teised koostööks. Omandage Miro ja teiste platvormide kasutamine, et tõsta meeskonnatöö ja õpilaste kaasatuse taset.
-ChatGPT õppeabina. Avastage, kuidas seda kasutada õppevahendite loomise lihtsustamiseks ja nende kvaliteedi tõstmiseks.
-Google Docs. Google Docs’i võimalused ulatuvad kaugemale tavalisest tekstiredaktorist. Õppige seda tööriista kasutama koostöö, retsenseerimise ja grupiprojektide juhtimiseks reaalajas, et suurendada oma töö tõhusust.
Moodul 7. Põneva digitaalse haridussisu loomine (20 ak.t.)
-Professionaalsed videoloengud. Videokontent on iga kursuse visiitkaart. -Õppige looma kvaliteetseid videoloenguid ja esitlusi.
-Interaktiivne sisu: Canva ja Prezi. Visuaalne atraktiivsus on iga õppevahendi oluline osa. Omandage tööriistade Canva ja Prezi kasutamine, et luua interaktiivne ja meeldejääv sisu, mis hoiab õpilasi kogu kursuse jooksul tähelepanu all.
-Tehisintellekt õppevahendite loomiseks. Tehisintellekti, näiteks ChatGPT, kasutamine võib oluliselt lihtsustada õppevahendite loomise protsessi. Te saate õppida looma personaliseeritud teste, arutelusid ja tagasisidesüsteeme, mis vastavad täielikult teie õpilaste vajadustele.
-Sisu optimeerimine kõikidele platvormidele. Tänapäeva maailmas õpivad õpilased mitmesugustel seadmetel ja on oluline, et teie sisu oleks igal platvormil kättesaadav ja mugav. Avastage, kuidas kohandada oma õppevahendeid, et tagada maksimaalne tõhusus kõigis seadmetes.
-Jutustamise kunst teabe edastamisel. Omandage jutustamise oskus, et teie tunnid inspireeriksid ja motiveeriksid õpilasi.
-Sisu personaliseerimine andmete abil. Õpilaste õpitulemuste andmete kogumine ja analüüs võimaldab muuta õppimise sihipärasemaks. Õppige, kuidas neid andmeid kasutada õppevahendite kohandamiseks, et iga õpilane saaks kursusest maksimaalset kasu.
Moodul 8. Digitaalse kaasava hariduse edendamine (10 ak.t.)
-Kaasav haridus. Õppige välja töötama strateegiaid, mis tagavad võrdseid võimalusi kõigile õpilastele, olenemata nende individuaalsetest vajadustest ja eripäradest.
-Ligipääsetavuse tehnoloogiad. Abitehnoloogiad võivad oluliselt parandada erivajadustega õpilaste õpikogemust.
-Kultuuriliselt kaasava keskkonna loomine. Kaasaegne haridus peab arvestama kultuurilist mitmekesisust. Avastage, kuidas luua digitaalne õpikeskkond, mis austab ja väärtustab kultuurilisi erinevusi ning edendab sallivust ja vastastikust mõistmist õpilaste seas.
-Sisu kohandamine globaalsele publikule. Globaliseerumise tingimustes peab õppimine olema kättesaadav õpilastele üle kogu maailma. Õppige, kuidas kohandada oma õppevahendeid erinevatele keeltele ja kultuuridele, et jõuda rahvusvahelise publikuni.
-Õpilaste andmete kaitse. Digiajastul on andmete turvalisus usalduse nurgakivi. Õppige kaitsma oma õpilaste andmeid, järgides parimaid rahvusvahelisi praktikaid.
*Teemade käsitlemise järjekord võib muutuda. Teemade järjekord määratakse kindlaks õppeplaaniga, mis antakse õpilasele enne koolituse algust.
KOOLITAJA KVALIFIKATSIOON
Kõrgharidus, töökogemus õpetataval alal ja töökogemus õpetajana.
SOOVITATAV MATERJALID
Riigi Teataja – seadusandlus, teemakohased normatiivaktid.
2. Õpetamine digiajastul: õpetaja käsiraamatю. S. Tamm 2022
3. Digipädevuste käsiraamat õpetajatele. K. Võlu 2021
4. Haridustehnoloogia alused M. Tõnisson 1 2020
5. E-õppe disain ja arendamine L. Kuusik 2021
6. Hariduse digitaliseerimine Eestis: võimalused ja väljakutsed E. Väli 2023
7. Teaching in a Digital Age: Guidelines for Designing Teaching and Learning A. W. (Tony) Bates 2022
8. The Digital Classroom: Harnessing Technology for Effective Learning David Buckingham, Carey Jewitt 2021
9. Coursera (www.coursera.org)
10. Google for Education (edu.google.com)
11. Canva for Education (www.canva.com/education)
ÕPPEPROTSESS
ÕPIKESKKOND JA ÕPPEVAHENDID
Ärikool õppekeskuse õppeklassid asuvad Tallinnas aadressil Vilmsi 47. Kõik kasutatavad õppeklassid vastavad tööohutuse ja töötervishoiu nõuetele, nad on piisava valgustusega, üldventilatsiooni ja konditsioneeridega.
Õppeklassid on varustatud kaasaegsete õppevahenditega ( ekraan, dataprojektor, arvuti, tahvel jne). Õpperuumides on Internet, WI-Fi on koolitusel osalejatele tasuta. Mugavaks pikaajaliseks viibimiseks on õppekeskuses olemas abiruumid – garderoob, tualetid, köögiblokk kohvimasinaga, soe ja külm vesi, mikrolaineahi toidu soojendamiseks, nõudepsumasin, nõud ning kohvi- ja teetarvikud. Õppekeskuse lähedal on mõned ühistoitlustusettevõtted ja toidukauplus.
Õppekeskus asub liftita hoone teisel korrusel. Piiratud liikumisvõimega isikutele eraldi sissepääsu ei ole, kuid teatud juhtudel võime korraldada kursused mugavamas kohas või online’is. Palun pöörduge meie poole selle probleemi lahendamiseks.
Lokaut olukorra puhul ja muude vääramatu jõu asjaolude korral või kokkuleppel Õppekeskusega võib õppetöö osaliselt toimuda distantsõppena (ZOOM, MS, TEAMS).
ÕPPEMEETODID
Kursus on üles ehitatud teoreetiliste ja praktiliste õppuste vormis, mis on ühendatud õppekava teemade kaupa. Õppemeetodid: aktiivsed loengud, diskussioonid, rühmatööd, situatsioonide modelleerimine ja lahendamine, rolliülesanded, vajaduse korral töö temaatilise tarkvaraga.
ÕPPEMATERJALID
Õppejõu algatusel võidakse koolituse ajal anda õpilastele jaotusmaterjale paberil ja/või elektroonilisel kujul, videomaterjale ja/või õppefilme.
Õppematerjalid on kõikidele õpilastele tasuta.
Enamikul juhtudel võivad õpilased teha foto- ja videosalvestusi, kui see ei lähe vastuollu õpetaja nõudmistega autori materjali konfidentsiaalsuse tagamiseks.
HINDAMISMEETODID JA KOOLITUSE LÕPETAMISE TINGIMUSED
Õppetöö käigus täidavad õpilased praktilisi ja situatsiooniülesandeid või iseseisvaid ülesandeid, saades nende kaudu õpetajalt suulist või praktilist tagasisidet.
Praktilist koolitust hindab iga päev koolitaja. Hindeid antakse sooritatud praktiliste tööde eest koolitus päevikus. Hindamissüsteem: suurepärane (5), hea (4), rahuldav (3), mitterahuldav (2). Mitterahuldava hinde korral on õpilane kohustatud seda kokkuleppel koolitajaga parandama.
Lõputunnistusele lubatakse üliõpilased, kes on osalenud vähemalt 75% kursusest, on saavutanud kavandatud õpiväljundid ja kellel ei ole õppepäevikus mitterahuldavaid hindeid.
Õppetöö lõpul sooritab õpilane kokkuvõtva atestatsioonina eksami:
– teoreetilise testi paberkandjal või elektroonilisel kujul.
– praktiline ülesanne, mis näitab kandidaadi oskusi.
Lõpueksam loetakse sooritatuks, kui õpilane on õigesti vastanud vähemalt 75% testiküsimustest ja sooritanud praktilise ülesande hindega “rahuldav” või kõrgem.
VÄLJASTATAVAD DOKUMENDID
Õpilastele, kes on võtnud osa õppetööst 75% ulatuses ning kes on saavutanud õppekavas kehtestatud tulemused ja edukalt sooritanud atesteerimise, antakse välja vastav Tunnistus.
Õpilastele, kes on võtnud osa õppetööst vähemalt 50% ulatuses, kuid ei ole läbinud õppetööd õppekavas nõutud mahus või ei ole sooritanud atestatsiooni ning ei ole saavutanud õppetöös ettenähtud tulemusi, väljastatakse päringu korrral Tõend õppetööst osavõtu kohta, näidates ära läbitud õppemahu.
KOOLITUSE HIND JA REGISTREERIMINE
HIND: 2045 € + KM
Kui tasute koolituse eest eraisikuna, siis saate paluda tulumaksu tagastust.
REGISTREERIMINE
Koolitusele saate registreerida, kasutades üht allpooltoodud võimalustest:
1) kursuse registreerimisvormi küljetulbal.
2) e-postiga aadressile arikoolitus@gmail.com
3) helistades numbrile +372 559 84 808
Registreerimiseks tuleb tingimata näidata järgmised andmed:
-Õpilase ees- ja perekonnanimi
-Isikukood (EV mitteresidendid ja isikukoodi mitteomavad isikud märgivad sünnikuupäeva).
-Kursuse nimetus
-Õppekeel
-Õppetöö alguse kuupäev
-Kontaktandmed: telefon, õpilase või teda esindava isiku meiliaadress.
LISATEENUSED
Parkimine Torupilli Selveri juures – “Pargi & reisi“. Tingimustega saate tutvuda siin>>
*Korraldaja jätab endale õiguse teha vajaduse korral muudatusi õppekavas ja tunniplaanis.
Programmi viimane heakskiitmine: 22.10.2024г.
Number dokumendihaldussüsteemis: Ar/24-133